Isnin, 9 Januari 2017

APABILA MAKANAN MENJADI TOKSIN DALAM TUBUH / WHEN FOOD BECOMES TOXIC BODY

APABILA MAKANAN MENJADI TOKSIN DALAM TUBUH / WHEN FOOD BECOMES TOXIC BODY

ENGLISH TRANSLATION AS BELOW.

TOKSIN PADA TUBUH MERUPAKAN PENYEBAB PENYAKIT PADA MANUSIA. JENIS-JENIS PENYAKIT YANG DIALAMI DITENTUKAN OLEH KEROSAKAN YANG DISEBABKAN OLEH RACUN TERSEBUT.

RACUN SEBAGAI SUMBER PENYAKIT

Setiap Hari Tubuh Manusia Tercemar Toksin. Toksin ada dimana-mana. Kita berada dalam suatu masa, di mana bumi tempat kita hidup, telah tercemar oleh racun atau toksin yang sangat berbahaya bagi tubuh kita. Udara yang kita hirup, air yang kita minum, dan makanan yang kita makan, hampir semuanya telah tercampur racun (zat berbahaya) atau toksin.
Baik dari sisa hasil metabolisme yang tidak diharapkan, maupun dari luar tubuh manusia, melalui makanan, minuman, dan udara.

Semakin banyak polusi udara di lingkungan dan semakin banyak kita memperoleh toksin dari makanan dan minuman, maka semakin besar peluang tubuh kita menghasilkan toksin, sehingga dapat menimbulkan berbagai penyakit.

Gejala yang paling sederhana bahawa di dalam tubuh kita banyak terdapat racun adalah peluh berbau tak sedap, mudah pusing, mual, mengantuk, dan badan terasa tidak sedap walaupun kita telah banyak makan,

Secara fitrah, manusia memiliki kekuatan yang mampu menjaga kesihatan dirinya sendiri, kerana dianugerahi paru-paru, usus, hati, dan ginjal, yang salah satu fungsi utamanya adalah untuk membersihkan toksin. Kekuatan ini semakin lama semakin lemah apabila mengambil gizi tidak seimbang sehingga akan memengaruhi fungsi organ tubuh lainnya.

Detoksifikasi adalah proses peneutralan dan pengeluaran untuk meminimalkan bahkan menghilangkan toksin dari dalam tubuh atau lebih dikenal sebagai internal cleansing. Proses ini bermanfaat untuk membuang segala macam zat yang tidak diperlukan oleh tubuh.

“Organ detoks utama dalam tubuh kita adalah hati, ginjal, paru-paru, sistem limpatik, dan kulit,” katanya

Untuk melakukan pembersihan toksin atau zat berbahaya yang ada dalam tubuh (detoksifikasi), Kini telah hadir satu produk herba selamat dan nyaman, HERBA MUJARAB Suatu produk yang formulasikan dari herbal alami 100%, yang memiliki kemampuan menyerap, mengikat, membersihkan dan membuang segala macam jenis racun atau toksin yang bersarang di dalam tubuh kita. Dengan dibersihkannya racun atau toksin dari tubuh, maka organ-organ tubuh dapat kembali bekerja secara normal sesuai dengan fungsinya masing-masing.

AMALKAN PENGAMBILAN HERBA MUJARAB DARI SEKARANG!!! HIDUP SIHAT HATI TENANG!!!



ENGLISH TRANSLATIONS:

TOXIC TO THE BODY IS THE CAUSE OF DISEASE IN HUMANS. TYPES OF DISEASE EXPERIENCE REQUIRED BY THE DAMAGE CAUSED BY THE POISON.

POISON AS A SOURCE OF DISEASE

Polluted Human Body Everyday Toxins. Toxins are everywhere. We are in a time, where the earth on which we live, has been contaminated by poisons or toxins that are harmful to our bodies. The air we breathe, the water we drink and the food we eat, almost everything has been mixed with toxic (harmful substances) or toxin.
Both of waste products of metabolism are not expected, and from outside the human body, through food, drink, and air.

The more air pollution in the environment and the more we acquire toxins from food and drink, the more likely our bodies produce toxins, which can cause various diseases.

Symptoms most simple that in our bodies there are many toxins are malodorous perspiration, easy dizziness, nausea, drowsiness, and the body was not good even though we had plenty to eat,

By nature, human beings have the power to be able to maintain her own health, as awarded the lungs, intestines, liver, and kidneys, which are one of its main function is to clean toxins. These forces are increasingly vulnerable when taking nutritional imbalance that will affect the function of other organs.

Detoxification is the process of neutralization and production to minimize or even eliminate toxins from the body, or better known as internal cleansing. This process is useful for removing all sorts of substances that are not needed by the body.

"The main detox organ in our body is the liver, kidneys, lungs, lymphatic system, and skin," he said

To make cleaning toxins or harmful substances present in the body (detoxification), Now has come the herbal products are safe and comfortable, EFFECTIVE HERBS A product that is formulated from 100% natural herbs, which have the ability to absorb, bind, clean up and dispose of all kinds poisons or toxins lodged in our bodies. Cleaned with toxic substances from the body, the organs of the body can return to normal operation in accordance with their respective functions.

OBSERVE THE EFFECTIVE HERBS FROM NOW !!! HEART HEALTHY LIVING GREEN !!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan